IKLAN

Ayat Aku Dah Penat

Yang nak cerita ni bukan sangat pasal interview tapi pasal shortage project manager Dan attitude enginiar 2 baru. Mung dok soh wat nawok la aku tau mung lebong.


Pin On Kata Kata Indah

Mana yang dapat aku buat aku buat.

. Aku mule join program MAKE US YOUR PEERS tu mase biro aku punye aktiviti. Aku dah buat solat hajat mintak ketenangan malam tadi. B2B - Persediaan Majlis Pertunangan Mana Emak.

Aku minta dia ingat janji2 dia masa aku. Bila dah terlalu rindu baru kita sedar. Setelah berbelas tahun tak attend interview untuk kerja baru petang Hari jumaat baru ni gagahkan diri untuk hadir Di Damansara Jaya dengan company spring energy setelah Di pujuk oleh headhunter.

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau. Tak guna ayat mcm surrender je haha XD Masuk2 je thun 2 dah dpt banyak assingment brah. Besar elok je saya adik beradik.

Aku rayu suamiku supaya bagi aku masa untuk diri aku tapi ayat dia Mak saya dulu boleh je. Tapi seronok jugak doe. RASULULLAH adalah antara insan yang tidak mengenal erti putus asa.

Aku tak leh tengok silap suami aku tak bebel aku sindir. Penat letih Contoh Ayat. AYAT-AYAT PICKUP LINE AYAT-AYAT MENGORAT AWEK.

Nana daa tido kan. Aku dah la jenuh tahan sakit belakang dia pulak tambah keje kat aku. Hi my name is yours.

Tengok apa jadi nanti. Sekarang kat negara kita ni dah makin ramai orang yang double standard. Bila dah hilang baru kita sedar.

Walaupun dah halfway tapi aku dapat jugak pegang mic tu nak conduct bebudak sem 1 semalam. Kami satu kelas untuk dua tahun. Pah ceroh la nok tunggu dia sapa.

Alhamdulillah umumnya memang ramai surirumah yang bersyukur dapat jadi surirumah. Memang agak penat la jugak. Kau jangan nak tipu la aku tahu kau tipu 6.

Dah korang berdua gi main jauh-jauh aku nak tido Baik tuan pergilah kejahatan dan kebaikan. Kalau nak bagi nampak power sikit cuba usha awek guna ayat dalam bahasa inggeris. Aku pernah juga luah aku penat kepada suami.

Aku penat nak type backspace type backspace banyak kali. Aku Penat Tapi Aku Harus Tetap Berlari. Harmful actions once done cannot be taken back.

Awak sya nak jam. Gile kau aku kene layan bende2 nie semua. Saya dah 9 bulan gigi ade dua.

Ada yang terpaksa korbankan Degree Master PhD dan gaji yang berkepuk-kepuk semata-mata terpaksa ikut suami mereka. Diorang pun manusia ada hati dan perasaan. K aku dah penat hok aloh cakap dah tade ayat je dah haha betol la tu.

Jambatan ke hati awak lah. Dia macam siang perangai singa malam bila kau dah penat kau dont give a fck kau nak tidor je so kau say la sorry sepatah dua kata mujur husband faham. Nursyahirah binti Zubir Known as.

Memang ramai budak pahang dapat KMPh pun masa tu. Haha tapi tak heran lah part ny. Pantun Cinta Lucu Lawak Romantik.

Posted by Salmah at 429 PM No comments. Jangan buat aku mimpi basah ye malam ini malam esok tak pe ps. Chatting je keje dia.

Klw x jadi gila rasanya. Then berpisah masing-masing bawak haluan jumpa pulak dekat matrik. Kalau difikirkan balik buat penat aku jer fikir nak pilih matrik mana.

Bersabar saja laa aku buat masa ni. Penat selalu menghalang kita nak buat perkara baik. Aku kenal dia dah lama sejak dari sekolah menengah lagi.

Apa Nak Buat Sementara Nak Tunggu Lelaki Datang M. Takde spa takde urut lah orang dulu2. 16 years young Stat.

Tolong jadi kuat walau aku dah penat. Okay aku start balik. Tapi bukan semuanya jadi surirumah atas pilihan masing-masing.

Atau mungkin juga disebabkan oleh badan aku yang terlalu penat lalu menyebabkan otak aku pun terkena tempiasnya. IBU RISKA said. Paling jelas kalau orang tu sihat ataupun gemuk.

Bila dah terluka baru kita sedar. Sebenarnya aku sejak semalam lagi dah angin lain macam. Entah-entah nanti kalau diorang kurus lagi hot dari korang yang tak gemuk tu.

Dokghok nye rase hari ni. Habis ayat aku baca dah. Tak larat nye rasa hari ni 7.

Aku budak pahang. Mak saya pesan kalau saya dah jatuh cinta telefon dia cepat-cepat. Tapi insyaalah semunya.

Sampai ke sudah la nak tunggu dia sampai 8. Kurang dah letih macam dulu. Aku rindu kawan2 aku yg sekarang dah lost contact.

Tengah sedap berbual nie kan budak kecik niee bangon pulak -- mase mula2 sampai diam seribu bahase. Kita adalah bukti bahawa perjalanan ini sentiasa merentas perjalanan. Harap2 aku lebih sabar lepas ni.

Surrounding aku dh mcm x kesah dah. Gatal je mulut tu nak mengata atau pandai-pandai nak bagi tips kuruskan badan kat orang tu. Thursday September 1 2011.

Kalau penat aku rehat anak tidur aku pun ikut sekali tidur. Tapi mungkin hari ni tuhan masih nak menguji aku. Geleng2 kepala jek org cakap.

10 Ayat Annoying Yang Surirumah Penat Nak Dengar. Aku cite dalam BM jelah. Bukit Saga Ampang Bisikan Cinta Simple Holiday Giveaway by SN October 2013.

Tolong tabah walau aku dah hampir rebah. La kejap jek pun tak sampai 5 minit. Sampai ke sudah Contoh ayat.

Makan tidur sembang texting D Fav Quotes. Dah lame sikit haa mule dah kepohh die. Sbagai manusia yg bijaksana kita kna pandai uruskan masa dgn blajar dan cmpur adukkn masalah.

Mungkin sebab dah lewat-lewat malam ni aku masih lagi mengadap blog maka keluarlah tajuk entri yang agak pelik. Aku dah tak push diri macam dulu. Give me five wahai aku versi baik.

Sekalipun dihujani dengan pelbagai ujian tohmahan serta penolakan daripada manusia sekeliling Baginda tetap teguh membimbing manusia daripada gelap menuju cahaya. Aku Dah Penat Berdoa. Moga ketemu lagi byebye.

Aku malas nak fikir ayat omputeh lagi. Fedup kut dngr bende yang aku xbuat tapi disebut-sebut. Berbalik kepada tajuk sebenarnya aku baru je balik dari Sabak Bernam ni.

Aku bagi ayat makan dalam yang boleh buat gaduh Malam2 selalu jugak mintak maaf dengan suami sebab banyak drama antara kami. Yang dia sangat bermakna bagi kita. Share to Twitter Share to Facebook Share to Pinterest.

Aku takde orang nak luah. Dokghok Dokrok Maksud. Semua org suka main ngan saya tapi kalau saya nangis saya suka kat mama jer.

Aku layan kan jek aa die main patung barbie. CHATTING CHATTING CHATTING. Aku pun dah penat nak care semua bnda aku pun ada masalah sendiri.

Aku pun fikir takpa orang buat aku macam ni ada masa nanti diaorang akan kahwin juga masuk keluarga orang lain. Ayat yang sering aku dengar bila aku ngantukrehat dalam kelas malam tadi chatting dengan awek la tu. Tolong jadi berani walau aku bersendiri.


Kawan Yang Rapat Saja Yang Paham Sarkastik Kau Dahhabaqdah Tag Kawan Hangpa Real Quotes Life Quotes Lettering


Pin On Dah Habaq Dah


Kadang Kadang Yang Penat Itu Bukan Badan Tapi Perasaan Inpirational Quotes Art Quotes Quotes


Pin Oleh Planet Cell Di Bucin Quotes Penyakit


Pin On Dah Habaq Dah


Pin On Malay Quote


Zazakhuna On Twitter Motivasi


Pin By Blackflagmetal On Itinta Healthy Body Body Mindfulness


Pin On Dah Habaq Dah

0 Response to "Ayat Aku Dah Penat"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel